Salg af Bueudstyr

Bueskytteskolen har stort lager af bueudstyr i egen Proshop i Hvidovre, og forhandler bueudstyr i samarbejde med danmarks største bueudstyrsekspert DANAGE, og kan levere de samme varer til samme billige pris.

Det vil sige, praktisk taget alt De kan ønske dem indenfor bueskydning. Både buer, pile, skiver, nocker, faner, ansigter og meget andet.

Bueskytteskolens priser følger oftest DANAGE`s priser. Se derfor gerne DANAGE`s Webshop for vareudvalg og priser.

Derudover producerer jeg hjemmebyggede buestrenge efter mål, - under mærket "Handmade by JGN" samt tilbyder hjælp til trimning og opsætning af buer til timepris.

Altid stort udvalg af varer på lager, men ellers op til ca. en uges leveringstid. Specialønsker kan dog have lidt længere leveringstid.

Bemærk at jeg sender over hele landet, samt har åbent for besøg eller afhentning af varer efter aftale.

Der er selvfølgelig den samme garanti og returret, som der altid har været hos DANAGE der jo er generalagent for de fleste store buemærker i DK og Norden, og dermed står inde for forhandlergarantien.

Betaling enten kontant, bankoverførsel eller på min kortterminal

KONTAKT: BueXperten/Bueskytteskolen - Kærgårdsvej 14 - 2650 Hvidovre - Mobil 23302270 - info@bueskytteskolen.dk